tisdag 21 december 2010

Månförmörkelse!

I morse innan frukosten klädde jag på mig och tänkte fota den här månförmörkelsen det pratades om i radion både i går och i morse när vi satte på radion:)) Det var väldigt vackert ute men någon måne ( eller förmörkelse)såg jag inte:( Himlen var för molnig. En gråvit hinna som effektivt dolde allt från måne och stjärnor till annat som skulle kunna ha uppenbarat sig där uppe;) Det blev detta fotot istället, inte så tokigt det heller och en stjärna fastnade ju på fotot i alla fall:) Snart ska jag åka iväg och köpa de sista julklapparna.

5 kommentarer:

  1. Bilden är jättefin. Gillar då det ser ut som om man lagt blåfärg över alltsammans och stjärnan är pricken över iet:)

    SvaraRadera
  2. Oavsett månförmörkelse eller inte så har du lyckats fånga en fin och rofylld bild.

    Ha det bra,
    Kerstin

    SvaraRadera
  3. Fin bild du fick ändå tycker jag. Och nu vänder det! Jippi!
    Eva

    SvaraRadera
  4. Fin bild! såg inte heller något.
    Mariana

    SvaraRadera
  5. En klar och fin stjärna fångade du på bild i alla fall. Önskar dig en riktigt god jul om vi inte hörs innan//Britt

    SvaraRadera