söndag 20 februari 2011

Föreläsning i Botan!

Igår var vi på Botan och lyssnade på föredrag av Kenneth Lorentzon. Det var Rhododendronsällskapet som anordnade det. Här sitter några av åhörarna och väntar på att det hela ska börja:) Det är Lotta, Micke, Göran och Bengt bakom honom tittar Sten fram:)





Innan föredraget gjorde Niklas Ulfheden reklam för sin webbutik Sura Plantor (www.suraplator.se)
Så blev det då Kenneths tur att prata om buskar och träd i woodland. Det var mycket intressant och givande. Alla som lyssnat på Kenneth vet ju att han är en mycket trevlig och inspirerande föredragshållare. Mitt anteckningsblock är fullklottrat av VILL HA VÄXTER:) En Magnolia som ännu inte kommit ut på marknaden är 'Ingemar' och den skulle jag verkligen inte ha något emot att ha, en starkt gul snygging:)
Här har Lotta fotat mig, oftast är ju jag bakom kameran men det kan ju vara kul att se hur jag ser ut kanske:)) Här står jag mellan Bo och Kenneth.

3 kommentarer:

  1. Du kan ha många vill ha växter på din önskelista, plats saknas ju inte. Avundsjuk är jag, lite :-)
    Fortsatt trevlig söndag
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, nu börjar man riktigt känna att säsongen närmar sig, även om det är svinkallt ute:-)

    SvaraRadera