söndag 27 februari 2011

STA:s B o D:s Årsmöte!

Precis hemkommen från STA Bohuslän o Dalslandskretsens årsmöte. Mycket folk var det och kaffe och tårta gick åt:) Trevligt att träffas och sitta ner och prata en stund innan det "allvarliga" börjar:))





Tårtbitar som väntar på att bli uppätna (säg inget men jag tog en jag också;)) Är det årsmöte så är det:)
Efter kaffedrickning och mingel var det dags för Kenneth Lorentzon att prata om Magnolior, en alltid underhållande och kunnig man att lyssna på.
Årsmötet hölls sist och till ny ordförande för kretsen valdes Göran, han efterträder Bertil Larsson som varit ordförande i många många år:) Här har Göran greppat mikrofonen och tackar för förtroendet av medlemmarna och passar också på att tacka Bertil för allt vad han gjort för kretsen hittills:)
Blommor och present förärades vår avgående ordförande också:))

5 kommentarer:

  1. Härligt! Från en trevlig ordförande till en annan! Kretsen kommer att fortsätta vara i goda händer. Du får önska honom lycka till!

    SvaraRadera
  2. God Morgon Monne!
    Jag tycker du var värd en tårt bit. Ha det så gott. kram mia

    SvaraRadera
  3. Då är föreningen i goda händer, förstår jag! Kenneth Lorentzon är härlig att lyssna till. Han kommer till vår trädgårdsförening i början av maj för 30:e året. Han brukar ha med en massa växter till försäljning!
    Ha det riktigt bra!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  4. Vi i Bohuslän Dal har haft tur och har tur med våra ordföranden.
    Lycka till önskar jag Göran! Synd att jag inte kunde vara med och tacka av Bertil.
    Ha det gott
    Birgitta

    SvaraRadera