söndag 18 september 2011

Keramikhelg!

Om ni undrar varför jag inte bloggade igår så beror det på att jag varit på keramikkurs hos Linda (Trädgård........drakar och lite annat) Har känt mig lite hängig ett tag (influensa?) men att få vara på kurs hos Linda med trevliga människor är väldigt uppiggande:) De flesta kände jag sedan innan men tvåvar för mig nya bekantskaper som även de var jättetrevliga;) Vi har det så till den milda grad roligt att jag var helt slut i går kväll:)) Har inte haft någon vidare inspiration i helgen men det blev en del grejer ändå;) Här är det Nina längst bort (som jag kände innan) samt Margit och Susanne som jag har lärt känna i helgen:) Här är hyllorna i bakgrunden fortfarande rätt tomma men .....................
........de har fyllts på idag;) Här är några av de saker som jag gjort. Sjöhästen har Margit gjort.
Här är Ulrika och Marie som jag också kände innan och så fröken (Linda) naturligt vis:) Lindas två vovvar Lukas och Jackie är med, ibland tittade även Brisa och Bosse (Ragdollkatter) in till oss. Tack alla speciellt Linda o Kalle för en trevlig kurs det blir alltid så bra och trevligt i verkstaden:))
Nu hoppas jag inte att jag åker på någon jobbig influensa men jag har ont i huvudet och halsen och känner mig allmänt dassig:( OM det är influensa hoppas jag verkligen att jag inte smittat någon. FÖRLÅT i så fall;)

5 kommentarer:

  1. Så mysigt ni ser ut att ha det.Har gått keramikkurs för flera år sedan vi träffades en gång i veckan i två år under vintern.Himmel så kul det var.Men så lades det ner vilket var så synd.Hoppas vi får se fler bilder sedan.

    SvaraRadera
  2. Åh - jag vet precis hur trevligt och roligt ni har haft :) och jag tror att det ikväll står många fina alster i hyllorna :) Jag klurade på om jag skulle vara med på en kurs men det får bli senare i höst i så fall, just nu går tiden sådär fort igen :)
    Hoppas viruset håller sig borta, du får kurera dig med något varmt och något starkt..... det är det bästa sägs det :) Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Ohh vad trevligt ni har haft det då och vad du kan!
    Snyggt som bara den.
    Hoppas att du slipper att bli sjuk.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  4. Fasen vad duktigdu är! Och linda med! Den där kallan du har gjort är ju superfin, men mest diggar jag din sur-nurriga fågel du har i trädgården :-) Kan tänka mig att ni hade supertrevligt!

    SvaraRadera
  5. Det där såg ju ut att vara hur kul som helst. Kurera dig nu ordentligt!

    SvaraRadera