torsdag 17 november 2011

Efterapning!

Har blivit så inspirerad av olika bloggvänners pysslande att jag gjorde ett litet arrangemang i den nya skålen som jag sprejmålade härom dagen:) Jag köpte för flera år sedan stansar i olika modeller, de är väldigt söta och roliga till bl.a scrapbooking , nu fäste jag lite olika på små bitar av ormhassel som jag tryckte ner i mossan:) Idén att använda stansar fick jag när jag var inne på en blogg - moaslovelythings.blogspot.com :) blev alldeles till mig när jag såg hennes ormhasselkrans med stansade fjärilar. Hade ingen aning om att det fanns så stora stansar så efter att ha gått in på den internetsidan som hon hänvisade till så klickade jag naturligtvis på beställknappen:) Igår kom paketet.............

......idag stansade jag fjärilar:)) Kransen hade jag redan gjort i veckan. Förlåt Monika att jag apade efter dig, bara så där rakt av:) men jag kunde inte hålla mig. Detta är alltså mitt tappra försök av att apa efter din vackra fjärilskrans:)) Man gör så gott man kan:)

7 kommentarer:

  1. Oj, vad du har pysslat. Det blev jättefint! Det händer att jag får ett ryck ibland och fixar något, men någon flitig pysslare är jag inte. Jag köpper hem en del material, som oftast blir liggande.
    Ha det gott!
    Kram
    Christina

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra saker av ormhassel!!!
    Jovisst finns det stora stansar. Själv har jag en Big Shot sizzix som man kan stansa ut massor av roliga saker med, men tyvärr så kostar ju mallarna lite... Men det är värt det när man kan göra så fina saker :-)
    Ha en fin kväll!!!

    SvaraRadera
  3. Verkligen fint pyssel!
    Kanske en idé vad jag ska ha ormhasselkvisten till, som jag flyttade idag när jag städade. Den har legat länge och samlat damm. Kanske dags att "pyssla om" den lite =)

    Ja, taklagsfest...
    ...å sen e det bara resten kvar. Så sant så sant! =)

    SvaraRadera
  4. Gillar kransen den var verkligen snygg. Skulle kunna tänka mig en liknande//Britt

    SvaraRadera
  5. Så fint du gjort :) Visst blir man inspirerad av andra, och klart man vill "apa efter" när det är så fina ting, jag har själv gjort en krans som finns på en hylla i köket, skall försöka få till en bild idag :)
    Ha en skön söndag ♥

    SvaraRadera
  6. Klart du får o alla andra oxå får apa efter.. det är bara roligt och din blev precis lika fin som min, ha en skön söndagskväll.. Moa

    SvaraRadera