söndag 20 november 2011

Jag är så nöjd med mitt syrum:) I går var jag en sväng till Göksäter och köpte lite spets i olika bredder och mönster, så idag har jag roat mig med att sy lite ljuspåsar. Ska stryka på lite olika mönster sedan men det är bra att ha några olika på lager;) Väldigt trevliga små "gå-bort" presenter. Göran jobbar hela helgen men jag behöver inte känna mig ensam för i syrummet står också den gamla spjälsängen som barnbarnet kan ligga i när han ska övernatta - men till Aylas stora lycka så..............
....är det en perfekt och gosig plats att sova på:) Tittar jag på henne så "pratar" hon med mig:)

3 kommentarer:

  1. Jaaa...visst är de härliga Birma-katterna! Min säger till sååå snällt när tex hon vill ut ...att jag smälter varenda gång och dag :o)
    /hälsningar,Karla.

    SvaraRadera
  2. vilken sötnos, hon pratar med dig,,det gör min lille yngste hund med,,det är mysigt. Härligt med eget syrum.
    ha en go vecka kramMonica

    SvaraRadera
  3. Ser man på - ny har även symaskinen kommit fram, flitens lampa lyser :)
    Visst är det gott med ett arbetsrum, man kan liksom lämna projektet framme och fortsätta när andan faller på. Låter fint med ljuspåsar - du får visa något ex.
    jag skall se till att få sytt färdigt en lampskärm :)
    Ha det bäst ♥

    SvaraRadera