fredag 4 november 2011

Pyssel!

Det märks på innehållet på bloggen att det nu är "off season" i trädgården för nu blir det mindre och mindre trädgårdsrelaterat och mer och mer inredning och pyssel inomhus:)) Ja ja var sak har sin tid och jag gillar verkligen att pyssla med inredning även om det kanske blir "hellre än bra" ;) Detta är mitt senaste projekt som jag skrev om i söndags - halvbordet från "sommarstugan". Det är svårt att se på bilden men det är mycket mer rosa i verkligheten. Tog min elektriska slipmaskin och satte igång att slipa, som tur var stod jag faktiskt utomhus för det dammade enormt:)




Här har jag slipat färdigt och det är nu avtorkat och väntar på att bli målat:)
Så här blev det färdiga resultatet, med lite plock på:) Det kommer med största sannolikhet att bli både en och flera ommöbleringar på det innan jag är nöjd, det här med att få till det lilla extra är jag inte så bra på;)

6 kommentarer:

  1. Nog är du bra på¨det där lilla extra, utomhus har jag sett det med egna ögon och inomhus syns det via bilderna på alla möjliga projekt! Du behöver inte vara blygsam på minsta lilla vis!
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det fint jag.Så visst kan du det där.Ha en trvlig helg.

    SvaraRadera
  3. Ja, resultatet blev väldigt bra!
    /hälsningar,Karla

    SvaraRadera
  4. Tycker att det ser väldigt fint ut//Britt

    SvaraRadera
  5. Fin spis och gardiner osså detta lilla söta bord ,,gillar verkligen din stil ,,härligt!

    Visst är trädgårdssäsongen lite slut nu ,,men nu får vi börja planera för nästa säsong jag längtar redan, idag när det var 12 grader varmt och sol då säger min man tänk om det var mars nu,,tja nu har redan min vårlängtan slått an...

    Ha det gott kram Monica

    SvaraRadera
  6. Så lustigt! Jag satt och funderade på ett sådant bord idag och dessutom har jag just en sådan fönsterram ståendes i hallen just nu :-) :-) :-)

    Ha det gott!
    Christer.

    SvaraRadera