onsdag 28 december 2011

Fönstertittare!

Var med dottern i Stenungsund i dag och kollade lite på rean, det var mysigt att gå runt bara hon och jag :) Lillplutten Nico var hemma hos sin pappa, är ju lite svårt att få titta i lugn o ro annars:)) Tänkte gå en fotorunda i trädgården när jag kom hem men jag tyckte att vi kunde äta middag först - när jag kom ut sedan var det mörkt:( Otroligt var svart det kan bli på en kort stund bara. Nåväl jag "smygtittade" in genom vardagsrumsfönstret:) Läskigt att veta, att om jag varit inne hade jag inte sett om någon stått utanför och tittat in. Det ser ju väldigt mysigt ut om jag får säga det själv för här ifrån syns varken skitiga fönster eller damm:) Om ni undrar vad det är för galler så har jag tagit fotot genom altanens "fönster" de är ju av nät för katternas skull:)
När jag öppnade ytterdörren för att gå in igen såg det så här mysigt ut, är så otroligt nöjd med braskaminen:) Snart kommer älsklingen in från stallet, han håller på att skola ut rhododendronsticklingar:) han är långledig nu så i kväll ska vi mysa framför tv:n med lite vin:)

6 kommentarer:

  1. Idag blev det liksom aldrig något dagsljus.
    Fint det ser ut när man tittar in hos dig.
    Annika

    SvaraRadera
  2. härligt med en shoppingtur !!Det ser så himla mysigt ut med eran nya kamin, lyckostar:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  3. Ser jättemysigt ut :-) Tur det finns julljus i allt detta mörker!

    Ha en fin Nyårshelg!

    /Annika

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Hallo du fönstertittare där;)!
    Tänk att jag har tänkt den där lite otäcka tanken att någon kan stå utanför....glurp! Nu pratar vi inte mer om det - jag e' ju mörkrädd skall du veta - gamla männ'skan;(!
    Men visst ser det mysigt ut hemma hos dig! Och även om vår braskamin inte är så flott som er vet jag precis hur underbart det är med brasan - lagom mycket - annars kan det bli för varmt.../Anja

    SvaraRadera
  6. Håller med dig ser så hemtrevligt ut. //Britt

    SvaraRadera