lördag 15 december 2012

Årsavslutning!

 Det var skillnad i temperatur i morse och i går, i går -11 grader och i morse +1;) snöade gjorde dt också så det hade varit skönt att få stanna inne men vi var på väg till årsavslutning i Rhododendronsällskapet på Botan. Lotta B visade bilder och berättade om vad man bör tänka på när man fotograferar blommor och hur hon gör för att katalogisera sin bilder på ett bra sätt så att en specifik bild lätt går att hitta bland alla bilder. Det ska jag också börja med nu eftersom Göran i veckan beställde bildbehandlingsprogrammet"Lightroom" till mig:) Efter föredraget blev det  kaffe, smörgås, glögg och pepparkaka och ett litet lotteri. Ett obligatoriskt besök i butiken blev det också men idag blev det inget köpt:)
 Fina ljusinstallationer fanns det och i det lite gråa väder som var idag lyste det verkligen upp:)
Det här tyckte jag var fint!

1 kommentar:

  1. Så kul med ett bild program. Det är något som jag skulle vilja lära mig//Britt

    SvaraRadera