onsdag 26 november 2014

Nu håller jag på att "skylta om" lite.......

 ......... när det nu är helt nytt (sedan januari) i hallen med både väggar tak o golv och det gamla "möblemanget" ersatts av nytt fick även den gamla "adventsbrickan" se sig ersatt av något nytt:) Nej riktigt så är  det inte för brickan hade fått en ny uppgift :)  Den här skålen gillade jag extra mycket så den fick följa med mig hem från Kärrstegens gård i fredags:) Med lite mossa o pryttlar blev den rätt ok. 
 Granen som går på batteri och de två växterna är nyköpt men det andra hade jag sedan innan:)
Här är den gamla brickan som den såg ut förra året, nu står den framme året om i vardagsrummet med en del av min karaffsamling:) Nu håller jag för övrigt på att pynta o dona men framför allt "skylta om" måste ju ta bort en del för att få plats med julpyntet:) Sedan blir det tvärt om till våren igen:) ÄLSKAR att julpynta, lika mycket som jag gillar att plocka ner det igen när den dagen kommer:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar