onsdag 3 december 2014

Ljusklädda träd!

Lång dag idag, men jätteroligt :) Vi har som tradition min syster o jag att varje år kring jul åka till Göteborg för en heldag med lite shopping, god mat o vin och en MASSA SKRATT, dagen avslutar vi med ett besök på Liseberg där vi går omkring och njuter av julstämmningen:) Vi får inte komma dit för tidigt för det måste ha börjat skymma så att den rätta känslan infinner sig med alla ljusen, alla buskar o granar som är fulla av konstsnö och de stora eldfaten där man kan värma sig framför glöden:)
 Här är min fina goa syster, denna dag är mycket speciell för oss och det är bara vår dag:)
 Alla dessa fantastiska ljusklädda träd, man blir så imponerad av att så mycket jobb läggs ner och man blir på gott humör bara man ser allt det vackra:)
Här syns Gothia Towers i bakgrunden (hotell)  Allt fint inne på Liseberg lite senare kunde jag inte fota eftersom kameran (telefonen) tyckte att det var för mörkt. Skulle så gärna velat fota lite på "medeltidsplatsen" med alla eldar, hantverk med medeltidsanknytning för att inte tala om all vackra kläder som utställarna/försäljarna hade på sig men det får ni helt enkelt försöka att tänka er:) 

1 kommentar:

  1. Vilken underbar dag! Smart att avsluta på Liseberg.
    Då sover du gott inatt kan jag tänka.
    Annika

    SvaraRadera