fredag 22 januari 2016

Det gäller att passa på :)

Igår när det var som vackrast med sol och gnistrande snö tog jag naturligtvis inga bilder :( Men hängbjörkarna på 'Kärleksstigen' är vackra i alla väder tycker jag :) Nu har det varit allt från -18 grader till -3 just nu,  snart ska det tydligen bli både plusgrader och regn, så det gäller att passa på att fota så mycket snöbilder som möjligt :) Veckan har fullständigt flugit förbi och det är redan fredagskväll, älsklingen slutar inte förrän 22.00 så det blir till att tillbringa den mesta tiden ensam i tv-soffan. För, jo,  jag tillhör den skaran som gillar att koppla av framför tv:n, det är rätt så sorgligt utbud på våra "vanliga" kanaler men det finns andra möjligheter med dagens teknik, gillar serier utan dessa evinnerliga reklampauser och med Netflix är möjligheterna och utbudet stort :)
 Även om det är vackert med allt det vita ute (och inne:)) Saknar jag blommor o grönt så när jag var och handlade lite förut köpte jag lite blommor som piggar upp:)
Rosor och vaxblommor blev fint.

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker bukett! Visst är det tider för snittblommor nu. Jag slösar också en del av mina ynka pengar i buketter ;-))! Härligt!
    Kram, Anja

    SvaraRadera
  2. Idag har det varit typiskt dagen efter-väder....
    Ha´t himla gôrgôtt i TV-soffan
    Nina

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bukett förstår att den piggar upp dig :)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera